Klantenservice

Bestellen

Heb jij je favoriete product gevonden op onze webshop? Yes, bestellen maar! Voeg het artikel toe aan je winkelmandje en het bestelproces kan beginnen. Je kan op Cardplanet zonder account een bestelling plaatsen. Wanneer je wel een account hebt zijn je volgende bestellingen sneller geplaatst, doordat al je gegevens al bekend zijn bij ons. Ook kan je dan eventueel een wishlist maken. 

Is jouw favoriete product niet op voorraad? Laat dan je e-mailadres achter op de productpagina. We geven een seintje wanneer het artikel weer op voorraad is.

Betalen

Betalen van je bestelling kan op verschillende manieren:

iDeal
VISA
Mastercard
Bancontact
PayPal
Klarna
SoFort

Bezorgen

Bezorgen is gratis bij bestellingen vanaf €155,-. Wanneer je onder dit bedrag zit hangen de verzendkosten af van het formaat van het pakket. De uiteindelijke verzendkosten worden getoond bij de laatste stap van het bestelproces.

De levertijd kan verschillen per artikel. De precieze levertijd kan je terugvinden op de productpagina. Zodra het artikel is verzonden ontvang je een Track&Trace mail van PostNL om je bestelling te volgen. 

Retourneren 

Ben jij toch niet tevreden over je bestelling? Je hebt dan 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te retourneren. In je pakket vind je een retourformulier en retourlabel. Vul het retourformulier zo compleet mogelijk in zodat wij het retour makkelijk en snel kunnen verwerken. Voeg het retourformulier bij de te retourneren producten in een daarvoor geschikt verpakking, bijvoorbeeld dezelfde verpakking waar je bestelling in is bezorgd. Sluit de verpakking goed en plak het retourlabel erop. Let op: er mogen geen andere adressen en/of barcodes zichtbaar zijn.

Zoek hier het dichtstbijzijnde pakketpunt op van PostNL. Lever hier je pakket. Bewaar altijd het verzendbewijs, zodat we je artikel kunnen traceren als er iets misgaat.

Retourkosten zijn altijd voor de consument. De kosten kunnen variëren, afhankelijk van de grootte/gewicht van het pakket.

Wanneer wij het retour goed hebben ontvangen en verwerkt, zetten wij de terugbetaling in gang. Binnen uiterlijk 14 dagen storten wij het bedrag terug op het bij ons bekende rekeningnummer.

Annuleren

Zolang het artikel nog niet is verzonden kunnen wij deze handmatig voor je annuleren. Je kan ons dan mailen op service@cardplanet.nl.
Vermeld het bestelnummer in de email, zodat wij je snel kunnen helpen. Nadat wij de bestelling hebben geannuleerd zetten wij direct de terugbetaling in werking. 

 

Contact

Voor overige vragen kun je contact opnemen via het contact formulier of via service@cardplanet.nl

Â